Projektowanie stron WWW, sklepy internetowe, pozycjonowanie i reklama w Internecie – Orbisnet

pozycjonowanie stron

Korzystanie z wyszukiwarek internetowych to jeden z podstawowych sposobów dotarcia do strony w sieci. Pozycjonowanie jest szeregiem działań, którego celem jest umieszczenie witryny na jak najwyższej pozycji np. w wyszukiwarce Google. Efekt skutecznego pozycjonowania może w ogromnym stopniu zwiększyć ruch na stronie WWW.

Dzięki naszym metodom jesteśmy w stanie podnieść popularność Państwa witryny w sieci. Działania jakie podejmujemy, pomagają w promocji oferowanych usług, produktów czy utrwaleniu wizerunku firmy w Internecie oraz social mediach. Gwarancja wysokich miejsc w wyszukiwarce Google to również większy prestiż dla samego przedsiębiorstwa. Dla nowych firm wysoka pozycja w rankingu Google stanowi najlepszą formę promocji w Internecie.
Na pozycję witryny w wyszukiwarce internetowej wpływ ma wiele czynników m.in.:

skuteczne pozycjonowanie

słowa kluczowe

unikalne treści

częstotliwość umieszczania nowych treści

szybkość wczytywania strony

responsywność witryny

jakość linków wewnętrznych

liczba zewnętrznych odnośników

optymalizacja kodu

struktura strony oraz jej intuicyjność

integracja z social mediami

rzetelność treści

historia i jakość strony

Seo pozycjonowanie
Jak działamy?

bezpłatny audyt SEO

Przed przystąpieniem do pozycjonowania dokonujemy bezpłatnego audytu witryny. Polega on na przeglądzie zawartości strony pod kątem pozycjonowania i doborze słów kluczowych, właściwych dla danej branży, której strona dotyczy. Analizujemy również konkurencję. Raport, jaki Klient od nas otrzymuje, zawiera szereg informacji dotyczących jakości i kondycji strony, ewentualnych problemów związanych z optymalizacją, nagłówkami, linkami oraz responsywnością witryny.

Praca on-page

Praca on page to działania skupione w samej witrynie. Wdrażamy narzędzia umożliwiające monitorowanie ruchu na stronie: Google Analytics i Google Search Console. Przystępujemy do analizy poszczególnych sekcji strony, analizując strukturę kodu. Skupiamy się na frazach kluczowych oraz na unikatowych treściach. Analizujemy witrynę pod kątem występowania duplikatów, niepoprawnych linków, błędów dotyczących responsywności oraz optymalizujemy grafikę wykorzystaną na stronie. Staramy się tak przygotować witrynę, by była ona jak najbardziej "SEO friendly".

praca off-page

To działania, które polegają na zwiększaniu popularności strony w Internecie. Jednym z najważniejszych kroków to pozyskanie linków zewnętrznych, czyli takich, które kierują na pozycjonowaną stronę. Istotna jest ilość i jakość pozyskanych linków, dlatego cały proces powinien być dobrze przemyślany. Kolejnym etapem jest tworzenie unikalnych, merytorycznych materiałów i rozpowszechnianie ich w sieci. Materiały mogą być udostępniane za pośrednictwem katalogów internetowych, bloga firmowego czy na portalach ogłoszeniowych. Ostatni etap pracy off-page to analiza konkurencji. Monitorujemy i na bieżąco reagujemy na zmieniające się trendy, dostosowujemy się do specyfikacji branży i działań konkurencji.

Praca nad pozycjonowaniem strony trwa cały czas. Stale monitorujemy pozycję strony i wprowadzamy zmiany, które mogą przełożyć się na wynik witryny w wyszukiwarce. Działania nad skutecznym pozycjonowaniem to złożony i długotrwały proces odbywający się na wielu płaszczyznach. Tylko systematyczna praca nad stroną pozwala uzyskać jak najlepszy efekt.
Skuteczne pozycjonowanie w Internecie stanowi najlepszą reklamę:

Nieograniczona przestrzeń reklamowa

Dziś z internetu korzysta niemal każdy. Przy wyszukiwaniu interesujących fraz kierujemy się z zapytaniem do Google. Dlatego niezwykle istotne jest bycie widocznym na wielu wysokich pozycjach w wyszukiwarce.

Nieograniczony zasięg

Korzystający z Internetu ma możliwość nieograniczonego dostępu do naszej witryny. Z dowolnego miejsca na świecie o dowolnej porze, użytkownik poszukujący danej frazy, może trafić na naszą stronę lub sklep online.

długofalowe efekty

Użytkownicy wpisując daną frazę w wyszukiwarce najczęściej wiedzą czego szukają. Ważne jest, aby na odwiedzanej witrynie znaleźli informacje, które spełniają ich oczekiwania. Dzięki temu można liczyć na ponowną wizytę i polecenie Internautów.

Niski koszt dotarcia do klienta

W porównaniu do kosztów, jakie trzeba przeznaczyć na każdy inny rodzaj marketingu, reklama w wyszukiwarce internetowej Google poprzez pozycjonowanie czy linki sponsorowane generuje, relatywnie niskie koszty dotarcia do klienta.

trafność zapytania

Praca nad pozycjonowaniem trwa długi czas, ale zapewnia długotrwałe efekty. Stosunkowo niskim kosztem jesteśmy w stanie utrzymać wysoką pozycję witryny w rankingu wyszukiwania Google w długim okresie.

Nieograniczona przestrzeń reklamowa

Obecność w Google to dla wielu użytkowników gwarancja „istnienia” firmy. Pozycjonowanie w Google stanowi element budowania świadomości marki na rynku.

Jaki jest koszt pozycjonowania?

Cena uzależniona jest od konkurencyjności słów kluczowych, wielkości serwisu lub sklepu online oraz od tego, czy pozycjonowanie skupione będzie na lokalnych wynikach, czy zasięgiem obejmować będzie działania globalne. Każdorazowo koszt pozycjonowania strony lub sklepu internetowego rozpatrujemy indywidualnie.
Usługa pozycjonowania za naszym pośrednictwem posiada pełną gwarancję tzn. pobieramy pieniądze jedynie za efekty naszych prac, a nie obietnice. Ten rodzaj rozliczenia możemy zaoferować, ponieważ wiemy, że działamy skutecznie. Dzięki usłudze pozycjonowania z gwarancją nasi Klienci nic nie płacą, dopóki ich domena nie pojawi się na wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania.
U nas Klient płaci tylko za widoczne efekty!

Jak długo trzeba czekać na efekty pozycjonowania?

Praca nad pozycjonowaniem witryny to proces długofalowy. Na efekty i widoczność w rankingu Google na główne frazy trzeba czekać nawet kilka miesięcy. Istnieje również szereg czynników, które mają wpływ na to, ile trwa proces pozycjonowania:

Niezależnie od specyfiki i poziomu trudności fraz kluczowych zawsze z pełnym zaangażowaniem podchodzimy do zadania pozycjonowania danej domeny.

wizerunek w sieci

Dbamy o wizerunek naszych Klientów. Niestety zdarza się, że Klient pada ofiarą działania nieuczciwej konkurencji. W sieci rozpowszechniane są nieprawdziwe informacje o firmie, wystawiane są negatywne opinie, czy umieszczane są oczerniające treści.

Przy tego typu sytuacjach, dokonujemy dokładnej analizy sytuacji, szukamy w Internecie źródła umieszczania negatywnych treści i próbujemy skontaktować się z właścicielami stron, na których zostały takie informacje udostępnione. Podejmujemy rozmowę w celu udowodnienia i przekonania do zmiany lub usunięcia tych informacji/opinii o firmie.

W szczególnych sytuacjach zajmujemy się depozycjonowaniem witryny. Celem skutecznego depozycjonowania jest umieszczenie strony Klienta na jak najniższej pozycji w Google, a nawet całkowicie usunięcie z rankingu. Z depozycjonowania mogą skorzystać także osoby prywatne, które chcą usunąć lub zmniejszyć widoczność w sieci kompromitujących, lub niepożądanych informacji.

Do każdej sytuacji związanej ze zwalczaniem negatywnego wizerunku w sieci podchodzimy indywidualnie, dlatego w celu omówienia szczegółów zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub e-mail.