Projektowanie stron WWW, sklepy internetowe, pozycjonowanie i reklama w Internecie – Orbisnet

Google Ads

Google Ads
Google Ads stanowi jedną z najskuteczniejszych systemów reklamowych na świecie. Są to reklamy w formie tekstowej, graficznej lub wideo. Dzięki dobrze przygotowanej promocji oferta reklamowa precyzyjnie trafia do określonej grupy klientów. Dobór odpowiedniego typu kampanii oraz jej profesjonalna optymalizacja jest w stanie zapewnić wysoki zwrot z inwestycji poniesionych na promocję.
Każdy typ reklam Google Ads wyróżnia nieco inny zestaw cech. Pomagamy naszym Klientom w doborze najlepszej reklamy, idealnie dopasowanej do oferty produktowej, usługowej lub promocyjnej.
Reklama banerowa w Google

Reklama tekstowa

Reklama tekstowa w wyszukiwarce, inaczej linki sponsorowane, to reklama wyświetlana jako wynik po wpisaniu w wyszukiwarce słowa kluczowego tak dobranego, aby w jak najdokładniejszy sposób przedstawiała zawartość reklamowanego serwisu. Efekt działań reklamy w wyszukiwarce jest natychmiastowy. W ciągu paru godzin możemy zapewnić widoczność na najwyższych pozycjach na kluczowe frazy, zaraz nad wynikami organicznymi.

Reklama w sieci partnerów

Reklama w sieci reklamowej to najczęściej przygotowany baner graficzny, przedstawiający daną firmę, produkt lub markę. Kliknięcie w baner przenosi użytkownika na stronę internetową z ofertą. Reklamy wyświetlane są na stronach partnerów biorących udział w programie Google AdSense. Tego typu promocja przyciąga uwagę użytkowników dzięki rozbudowanej szacie graficznej i chwytliwym hasłom reklamowym.
Reklama banerowa Google Ads
Reklama w Google Merchant

Reklama produktowa

Reklama produktowa dostępna jest dla usługi Google Merchant. Łączy formę reklamy zarówno graficznej jak i tekstowej. Umożliwia szybki podgląd oferty wraz z jego ceną. Produkty reklamowane w Zakupach Google wyświetlają się w sieci wyszukiwania Google, podobnie jak reklamy tekstowe, często stanowiąc dla tych drugich bardziej atrakcyjne wizualnie uzupełnienie. Reklama tego typu doskonale sprawdza się przy specjalnie przygotowanych ofertach promocyjnych dotyczących np. konkretnego produktu.

Reklama w gmail

Reklama w Gmail emitowana jest w najpopularniejszym serwisie pocztowym na świecie. Oferta reklamowa wygląda jak klasyczna wiadomość e-mail wyświetlana w skrzynce odbiorczej w zakładce „Oferty” lub „Społeczność”. Reklama w Gmail posiada dwie formy: zwiniętą i rozwiniętą. Dopiero po rozwinięciu oferty przez użytkownika, następuje pobranie opłaty za reklamę. Rozwinięta reklama może spełniać różne cele reklamowe i zawierać np. formularze kontaktowe czy materiały wideo.
Reklama w Gmail

Zalety korzystania z reklam Google Ads:

Większy ruch w witrynie. Dobrze skonfigurowana reklama przekłada się na wartościową liczbę wejść na stronę, która w konsekwencji zapewnia większą interakcję z oferowanymi usługami, czy przedmiotami.
Płatność tylko za efekt. Opłata za reklamy w Google pobierana jest tylko wtedy, gdy odbiorca zainteresuje się reklamą i dokona interakcji (np. poprzez kliknięcie). Samo wyświetlenie reklamy nie generuje żadnych opłat.
Popularność wyszukiwarki Google. Reklama w najpopularniejszej wyszukiwarce na świecie w znacznym stopniu wyprzedza inne formy promocji np. reklamę w prasie czy reklamy wysyłane za pomocą poczty elektronicznej.
Dotarcie do konkretnej grupy odbiorców, tzw. targetowanie. Wyświetlanie reklamy tylko osobom, które w momencie wpisania w wyszukiwarce określonego słowa kluczowego szukają sprecyzowanego produktu, bądź usługi.
Aby zrealizować kampanię reklamową, niezbędne jest posiadanie bezpłatnego konta w usłudze Google Ads. Koszty promocji w Google rozliczane są co miesiąc. Na etapie konfiguracji kampanii ustalamy również, w jakim modelu będą pobierane opłaty:
– CPC – płatność za kliknięcia. Jest to najpopularniejsza forma rozliczenia. Płacą Państwo tylko za kliknięcia internautów w wyświetlaną reklamę. To znacznie zwiększa efektywność budżetu, bo w efekcie płaci się tylko za wejście użytkowników na stronę.
– CPV – płatność za obejrzenia. Ten model sprawdza się w kampaniach realizowanych w formie wideo na YouTube, gdzie opłata pobierana jest za obejrzenia 30 sekund materiału lub podjęcie interakcji z reklamą.
– CPA – płatność za akcje. Model, w którym opłata pobierana jest tylko za podjęte konkretne działania np. dodanie produktu do koszyka, zapis do newslettera.
– CPM – płatność za wyświetlenia. Forma rozliczenia oparta na liczbie wyświetleń reklamy w sieci reklamowej Google.

jak działamy?

1. Ustalamy cel i strategię

Poznajemy firmę i otoczenie biznesowe, w jakim funkcjonuje. Szukamy i analizujemy słowa kluczowe istotne dla danej branży. Ustalamy cele kampanii oraz opracowujemy strategie reklamowe.

2. Realizujemy kampanię

Tworzymy i przeprowadzamy skuteczne reklamy. Do każdej kampanii przydzielamy opiekuna, który pozostaje do dyspozycji naszych Klientów. Monitorujemy przebieg promocji i informujemy na bieżąco o postępach kampanii reklamowej.

3. Optymalizujemy

Testujemy skuteczność reklamy. Jest to jedno z kluczowych działań związanych z realizacją promocji w Google Ads. Dobrze zoptymalizowana reklama może zapewnić zwrot z inwestycji poniesionych na reklamę.
Google Ads to jedna z najskuteczniejszych metod reklamowych w sieci. W przeciwieństwie do usług związanych z pozycjonowaniem, działania za pośrednictwem reklam Google Ads są natychmiastowe – reklama widoczna jest od momentu uruchomienia kampanii. Jest to najlepsza forma promocji dla nowych biznesów (natychmiastowa widoczność w Google na najwyższych miejscach) oraz na zwiększenie sprzedaży i popularności dla już istniejących firm.